Problemen met herhaalmedicatie
Sinds de overgang naar het nieuwe systeem zijn er problemen geconstateerd met de herhaalmedicatie in het patiëntenportaal. Alle medicatie (dus ook medicatie voorgeschreven in het verleden, of andere doseringen) konden door u herhaald worden. Het zoeken naar de fout kost heel veel tijd en er is een enorm groot risico op het fout-voorschrijven van medicatie.
Daarom is besloten om alle medicatie tijdelijk te blokkeren voor het herhalen via het portaal. We zijn nu druk bezig om de juiste medicatie handmatig weer open te zetten voor herhaling via het portaal. Dit kost veel tijd en we kunnen helaas niet alles op heel korte termijn corrigeren, maar we doen ons best om het zo snel mogelijk te corrigeren.
Wanneer u uw medicijnen nodig heeft en u kunt deze niet bestellen via het portaal, dan kunt u een econsult sturen of contact opnemen met de praktijk. (info@huisartsenpraktijkwarffum.nl of 0595422490)
Excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip!
Publicatiedatum: 30-09-2025