Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Warffum – Warffum
Welkom op onze website

Beste patiënten, De vakantieperiode is aangebroken en ook doktersassistentes, praktijkverpleegkundigen en huisartsen zullen de komende tijd vakantie hebben. Hierdoor hebben we momenteel te maken met een beperkte personele bezetting. We doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan voorkomen dat de wachttijden iets langer zijn dan u van ons gewend ben

Huisartsenpraktijk Warffum Oosterstraat 12 9989 AD Warffum

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

 

Compliment

Wilt u een compliment maken aan één van onze medewerkers, dan horen we dit uiteraard ook graag!